Bestuur en werkgroepen van HPP

HPP is een vlot groeiende organisatie, opgericht op 23 september 2016 door Hans Snel en 9 andere ZP’ers. Het ledenaantal gaat inmiddels richting de 150. De organisatie wordt geheel gerund door enthousiaste vrijwilligers.

HPP bestaat uit een bestuur, administratie en een zestal werkgroepen.

Bestuur van HPP

Het bestuur van HPP wordt gevormd door:

SAMEN WERKEN AAN EEN HAPPY PLANET
Draag jij ook een steentje bij aan HPP?


Alleen als we de handen ineen slaan kunnen we een echte bijdrage leveren aan een gezonde, gelukkige planeet. Met HPP bundelen ZP’ers hun krachten door elkaar te inspireren en te enthousiasmeren. Maar dat gaat niet vanzelf natuurlijk. Wil jij ook een steentje bijdragen aan de verdere groei en ontwikkeling van Happy Planet Professionals? Je kunt dat doen door lid te worden van onze werkgroepen of door incidenteel een taak op te pakken in een van de projectgroepen. Je bent welkom!

werkgroepen van HPP

De werkgroepen die er samen ervoor zorgen dat HPP groeit en bloeit zijn:

  1. Activatie
  2. Communicatie
  3. Evenementen
  4. Externe contacten & samenwerkingen
  5. Ledenwerving
  6. Review & Certificering

Vacatures

  • De werkgroep Activatie zoekt 2 à 3 vaste leden en daarnaast HPP’ers die willen meewerken aan een plan voor een HPP Academy.
  • De werkgroep Communicatie zoekt HPP’ers die ons social media account op FB, Twitter of Instagram willen beheren. Ook voegen wij graag een aantal leden toe aan de poules met tekstschrijvers, vormgevers of fotografen en videomakers.
  • De werkgroep Evenementen zoekt 1 à 2 vaste leden en daarnaast HPP’ers die incidenteel kunnen ondersteunen bij de organisatie van regionale evenementen. Ook leden die willen assisteren bij de organisatie van het lustrumevenement op 24 september zijn welkom!
  • De werkgroep Externe contacten & samenwerkingen zoekt 2 à 3 vaste leden en daarnaast HPP’ers die het leuk vinden om op ad-hocbasis ondersteuning te bieden.
  • De werkgroep Review & Certificering zoekt minimaal 1 vast lid en daarnaast een aantal HPP’ers die mee willen denken over het automatiseren van het reviewproces.

Verder is er ondersteuning nodig bij de financiële administratie:

  • De Administratie zoekt 1 vast (en betaald) lid en daarnaast HPP’ers die tijdelijk willen meewerken aan de automatisering van de contributiebetaling en automatische incasso’s.
  • De Kascommissie zoekt 2 à 3 vaste leden en daarnaast HPP’ers die incidenteel ondersteuning kunnen bieden.

Als je hier interesse in hebt kun je contact opnemen met Hans Snel.